ПЛАНОВИ ЗА РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ

ПЛАНОВИ ЗА РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ

НасловОписПревземиДатотека
Дестинација 1 Охрид, Струга, Преспа и нивната околинаПлан за развој на туризмот за Охрид, Струга, Преспа и околината
Дестинација 2 Скопје, Куманово и нивната околинаПлан за развој на туризмот за Скопје, Куманово и околината
Дестинација 3 Пелагонија и околинатаПлан за развој на туризмот за Пелагонија
Дестинација 4 Тиквешијата и околинатаПлан за развој на туризмот за Тиквеш и околината
Дестинација 5 Малешевијата и околинатаПлан за развој на туризмот за Малешевијата и околината
Дестинација 6 Реканскиот регионПлан за развој на туризмот за Реканскиот регион, Маврово и околината
Дестинација 7 Гевгелија и Дојран и нивната околинаПлан за развој на туризмот за Дојран, Гевгелија и околината
Дестинација 8 Полошкиот регион (Тетово, Попова Шапка) и околинатаПлан за развој на туризмот за Полошкиот регион (Тетово, Попова Шапка и околината)
Дестинација 9 Струмица и нејзината околинаПлан за развој на туризмот за Струмица и околината
Дестинација 10 Штип, Радовиш и нивната околинаПлан за развој на туризмот за Штип, Радовиш и околината
ПЛАНОВИ ЗА РАЗВОЈ НА ТУРИЗМОТ (НЕ-СПЕЦИФИЧНИ ДЕСТИНАЦИИ)
Планови за развој на туризмот – Прв делПланови за развој на туризмот за 10 туристички дестинации во земјата + Анализа на синџирот на вредности – Прв дел
Планови за развој на турзимот – Втор делПланови за развој на туризмот за 10 туристички дестинации во земјата – Втор дел
АНАЛИЗА НА СИНЏИРОТ НА ВРЕДНОСТИ
Домашни туристиИскуство на посетителите според Анализата на синџирот на вредности – домашни туристи
Екстремни туристи – СкијачиИскуство на посетителите според Анализата на синџирот на вредности – екстремни туристи (скијачи)
Екстремни туристи - ПараглајдеристиИскуство на посетителите според Анализата на синџирот на вредности – екстремни туристи, параглајдери
Независни активни туристиИскуство на посетителите според Анализата на синџирот на вредности – независни активни туристи
Организирани активни туристиИскуство на посетителите според Анализата на синџирот на вредности – организирани активни туристи
Организирани истражувачиИскуство на посетителите според Анализата на синџирот на вредности – организирани истражувачи
Регионални туристиИскуство на посетителите според Анализата на синџирот на вредности – регионални туристи
АНАЛИЗА НА ПАЗАРОТ НА ТУРИЗАМ
Дел I – Методологија, основни податоци и анализа на пазаротМетодологија, основни информации и анализа на пазарот
Дел II – Развојни планови за дестинацииПланови за развој за 10 туристички дестинации
Анализа на пазарот на туризамАнализа на пазарот на туризам во западниот и источниот регион и централниот коридор во Македонија